
Blog
Czy zmianę w organizacjach pozarządowych przyniosą także nowe trendy w fundraisingu?
Kochajcie ludzi, a pieniądze same przyjdą do Waszej organizacji. Brzmi i patetycznie, i górnolotnie i tak jakoś… mało konkretnie. Bo co to znaczy kochać ludzi?
Jeśli dobrze czujemy się w naszym zespole i mamy zdrową relację z przełożonymi, to nasza praca jest lepsza, a satysfakcja z niej większa. Na co …
Przywykliśmy, że pewnych słów nie używa się w organizacjach pozarządowych. Nie mówimy o zysku, przychodach, sprzedaży – przecież działamy dla idei i tą ideą jesteśmy …
Gdy coś jest dla nas ważne, chcemy, aby rosło, rozwijało się i przyciągało wciąż nowe osoby, które zostaną z nami na dłużej, albo na zawsze. …
Skąd brać pieniądze na potrzeby dzieł tworzonych przez ludzi Kościoła? Zapisz się na nasz bezpłatny kurs mailowy – wyślemy do Ciebie 7 wiadomości i zaprosimy …
Ostatnie wpisy
- Jak regularnie zbierać pieniądze? Oto 6 najczęstszych błędów w obsłudze Darczyńców
- Który portal do zbierania pieniędzy jest najlepszy? Sprawdź, co wziąć pod uwagę wybierając stronę do zbiórki.
- Social Media Challenge z Armigerem
- Jak mierzyć skuteczność fundraisingu?
- Co zrobić z Darczyńcą po wpłacie? Jak zaopiekować się Darczyńcą, żeby został z organizacją na dłużej?
Tagi
1% podatku Anna Anioł budowanie organizacji darczyńcy dobroczynność działanie etyka fundraiser fundraising fundraising w NGO głaski hojność jak pisać teksty fundraisingowe jak zacząć fundraising kampania klub regularnych darczyńców komunikacja w NGO książka o fundraisingu lepsze ngo małe kroki media społecznościowe misja ngo obsługa darczyńców organizacja pieniądze planer proszenie o pieniądze strach strategia strategia fundraisingowa sympatycy systematyczność wizerunek wizja wlepka wpłata wrzesień współpraca zbieranie danych zbieranie pieniędzy zbiórka zbiórka pieniędzy zespół Zuzanna Bator