SZKOŁA & AKADEMIA HOJNOŚCI

Blog

5 sposobów na zbieranie pieniędzy na wydarzeniu

Czy można zbierać pieniądze na wydarzeniu? Ależ oczywiście! To dobry pomysł i skoro świat budzi się na wiosnę, a wszystko wskazuje na to, że organizacja…

Skąd brać pieniądze na działalność fundacji i stowarzyszeń?

I skończyło się rumakowanie… Nie ma grantu. Tyle pracy w to włożyliśmy! Tygodnie myślenia, pisania, liczenia i nic. Nic! Za co teraz poprowadzimy nasze działania?…

Po co w organizacji baza danych Darczyńców

Baza danych Darczyńców? Nie, to nic przerażającego. Czasem wydaje nam się, że potrzeba skomplikowanych programów lub drogich aplikacji. Tymczasem przyzwoita baza danych Darczyńców to nic…

Miesięczny Planer Fundraisera

Przygotowaliśmy dla Was uniwersalny planer fundraisera do druku! Taki planer do druku nie ma określonych dat ani nazw miesiąca, stąd możesz użyć go w dowolnym…

Fundraisingowy Kalendarz Adwentowy

Fundraisingowy Kalendarz Adwentowy Wznieś swój fundraising na wyższy poziom i rozbudź hojność wśród Twoich Darczyńców. Codziennie wskazówka! Wchodzę w to! Loading... Chcę dostawać newsletter ze…

NGO na LinkedIn – czy warto?

Co osiągnie NGO na LinkedIn? Era, w której mówiliśmy, że media społecznościowe są czymś, a czymś innym nie - już minęła. Pozostało tylko to, że…

Planer Fundraisera – Listopad 2021

Planner do druku na listopad Pobierz Planer Fundraisera: Listopad 2021 Zaplanuj cały miesiąc, swoje cele i najważniejsze działania! Nie zapomnij o rozwoju i odpoczynku! Pobieram!…

Aż trzy niezwykłe efekty komunikacji darczyńcocentrycznej

Komunikacja z Darczyńcami to klucz. Kiedy w centrum Twojej komunikacji będzie Darczyńca, będą się działy niezwykłe rzeczy. Fundraising to zbieranie pieniędzy w oparciu o relacje.…

Trzy wskazówki dla fundraiserów, którzy chcą pisać lepsze teksty

Nie trzeba długo zajmować się fundraisingiem, żeby zobaczyć, że pisanie jest w nim po prostu konieczne. Nie trzeba też wielu napisanych tekstów, by doświadczyć, że…

Jak pisać teksty fundraisingowe?

Słowo rządzi naszym światem. Nawet w tym obecnym - zdominowanym przez obraz i video. Ciągle piszemy wiadomości tekstowe, piszemy posty do mediów społecznościowych, maile -…