
Blog
Co osiągnie NGO na LinkedIn? Era, w której mówiliśmy, że media społecznościowe są czymś, a czymś innym nie – już minęła. Pozostało tylko to, że …
Komunikacja z Darczyńcami to klucz. Kiedy w centrum Twojej komunikacji będzie Darczyńca, będą się działy niezwykłe rzeczy.
Fundraising to zbieranie pieniędzy w oparciu o relacje. Dlatego …
Nie trzeba długo zajmować się fundraisingiem, żeby zobaczyć, że pisanie jest w nim po prostu konieczne. Nie trzeba też wielu napisanych tekstów, by doświadczyć, że …
Słowo rządzi naszym światem. Nawet w tym obecnym – zdominowanym przez obraz i video. Ciągle piszemy wiadomości tekstowe, piszemy posty do mediów społecznościowych, maile – …
W zbieraniu pieniędzy skupiamy się na promocji, budowaniu i rozwijaniu relacji z Darczyńcami, ładnym pisaniu, komunikacji, dziękowaniu. Marzymy, planujemy i tworzymy strategie. Wszystko pięknie i …
Ostatnie wpisy
- Jak regularnie zbierać pieniądze? Oto 6 najczęstszych błędów w obsłudze Darczyńców
- Który portal do zbierania pieniędzy jest najlepszy? Sprawdź, co wziąć pod uwagę wybierając stronę do zbiórki.
- Social Media Challenge z Armigerem
- Jak mierzyć skuteczność fundraisingu?
- Co zrobić z Darczyńcą po wpłacie? Jak zaopiekować się Darczyńcą, żeby został z organizacją na dłużej?
Tagi
1% podatku Anna Anioł budowanie organizacji darczyńcy dobroczynność działanie etyka fundraiser fundraising fundraising w NGO głaski hojność jak pisać teksty fundraisingowe jak zacząć fundraising kampania klub regularnych darczyńców komunikacja w NGO książka o fundraisingu lepsze ngo małe kroki media społecznościowe misja ngo obsługa darczyńców organizacja pieniądze planer proszenie o pieniądze strach strategia strategia fundraisingowa sympatycy systematyczność wizerunek wizja wlepka wpłata wrzesień współpraca zbieranie danych zbieranie pieniędzy zbiórka zbiórka pieniędzy zespół Zuzanna Bator