SZKOŁA & AKADEMIA HOJNOŚCI

Czego nauczysz się w Armigerze za mniej niż 100zł?

Każdy dobry fundraiser to fundraiser bez doświadcFundraisingu możesz uczyć się na wiele sposobów i nie każdy z nich musi kosztować majątek. Jest wiedza, za którą nie musisz płacić i taka, za którą po prostu warto. Oto czego nauczysz się w Armigerze za mniej niż 100 zł! 

Tego nauczymy Cię w Armigerze! I to za miej niż 100 zł!

Nasza agencja fundraisingowa każdego roku konsultuje setki zbiórek pieniędzy — od tych małych i akcyjnych (zbiórka urodzinowa, kampania na zakup samochodu do organizacji, czy wyjazd podopiecznych), przez alarmowe wynikające z niespodziewanych kryzysów (np. pożar, zalanie, nagle zepsuty niezbędny sprzęt potrzebny do rehabilitacji podopiecznych), aż po wieloletnie kampanie, chociażby takie, jak budowy ośrodków pomocy społecznej, czy miejsc aktywizacji społecznej. To tylko przykłady. A dziś chcemy Ci pokazać, czego nauczysz się z nami za mniej niż 100 zł.

Fundraisingu relacyjnego w praktyce – zaczniemy od solidnych podstaw

Co nieco o podstawach fundraisingu możesz dowiedzieć się z artykułu Co to fundraising relacyjny?. Jeśli jednak chcesz poznać zasady, funkcjonowanie i case study naprawdę skutecznych kampanii fundraisingowych, zerknij do książki “Fundraising Dla Ludzi Kościoła”. 


To książka, która posiada solidne fundamenty do zrozumienia i wprowadzenia fundraisingu relacyjnego do każdej organizacji. I choć jest przygotowana dla czytelnika związanego z Kościołem, każdy fundraiser znajdzie w niej przydatne wskazówki. Książka jest dostępna dla Ciebie na bazarku Armigera.

 Pisania skutecznych tekstów fundraisingowych

Dziś w skutecznym fundraisingu nie wystarczy kurs copywritingu. Aby angażować Darczyńców do wpłat, potrzebna jest wiedza o tym, jak pisać stricte fundraisingowe teksty. 

A jak to robić, dowiesz się z książki ,,Fundraising. Jak pisać, by zbierać pieniądze i pozyskiwać Darczyńców” autorstwa Ani Anioł i Marty Łysek. Znajdziesz w niej: 

  • aż 9 formatów tekstów fundraisingowych (np. jak przygotować list do Darczyńcy czy opis zbiórki), 
  • przykłady tekstów, które już zebrały dziesiątki tysięcy złotych, 
  • ćwiczenia, rozwijające warsztat pisarski dla każdego, 
  • oraz wskazówki, jak nie przeznaczać na pisanie zbyt wiele czasu.

To podręcznik, dzięki któremu pisanie stanie się dla Ciebie prostsze, a Twoje teksty będą pozyskiwać nowych Darczyńców!

Samodzielnego stworzenia strategii fundraisingowej 

W fundraisingu nietrudno o chaos, brak kierunku czy motywacji. To problemy, które mogą skutecznie blokować Twoją organizację przed zbieraniem pieniędzy. Jak je rozwiązać i im zapobiegać? Zrobisz to dzięki dobrze opracowanej strategii. O tym, jak ją stworzyć, dowiesz się z książki Szczepana Kasińskiego “Fundraising. Jak stworzyć i zrealizować strategię fundraisingową?”.

Dzięki tej książce:

  • zrobisz przekrojową analizę zasobów Twojej organizacji, 
  • określisz dla niej najważniejsze cele finansowe i rozwojowe, 
  • stworzysz plan działania dostosowany do jej potrzeb i możliwości, 
  • oraz samodzielnie przygotujesz dla niej strategię fundraisingową.

Chcesz ją? Czeka na Ciebie na o, tutaj!

Przeprowadzenia szybkich zbiórek świątecznych

Gdy zbliża się grudzień, mało kto myśli o prowadzeniu zbiórek pieniędzy. A to czas największej hojności wśród Darczyńców i czas, kiedy organizacje mogą zebrać znaczną część swojego budżetu. Jak go wykorzystać? Szczepan Kasiński przygotował dla Ciebie bardzo praktyczny ebook, który znajdziesz tutaj

Dowiesz się z niego, jak przeprowadzić świąteczną zbiórkę pieniędzy, gdy zostało Ci niewiele czasu, a zwłaszcza:

  • jak przygotować jej plan i wyznaczyć cele, 
  • na co zwrócić uwagę przy tworzeniu opisu zbiórki, 
  • w jaki sposób przygotować komunikację, 
  • oraz jakie narzędzia wybrać. 

Z tym ebookiem przygotujesz zbiórkę pieniędzy, nawet jeśli zostało Ci niewiele czasu!

Przygotowania briefu komunikacyjnego organizacji 

Komunikacja to ważny dział każdej organizacji. Niezależnie od tego, czy tworzysz organizację pozarządową, czy prowadzisz nieformalną grupę społeczną, potrzebujesz komunikacji. Dzięki briefowi komunikacyjnemu przygotujesz się do najważniejszych kampanii bez pomocy specjalisty. W brefie komunikacyjnym znajdziesz: 

  • poszczególne kroki, jakie musisz wykonać do stworzenia skutecznej kampanii, 
  • miejsce, które pokaże Ci, jak wykorzystywać posiadane zasoby do realizacji celów i założeń komunikacyjnych,
  • przestrzeń na wybór i przygotowanie historii, jakie pomogą stworzyć Ci opowieści storytellingowe wspierające rozwój społeczności i fundraising organizacji,
  • ulokowanie zależności pomiędzy kanałami komunikacyjnymi a grupami docelowymi komunikacji.

Brief komunikacyjny to doskonała pomoc dla początkujących organizacji. Skorzystaj z niego już teraz!


Wykorzystania nieoczywistych narzędzi digital fundraisingu 

Możliwości na rozwój fundraisingu jest naprawdę wiele! To jak je wykorzystasz, zależy tylko od Ciebie. W ebooku ,,7 nieoczywistych narzędzi digital fundraisingu” znajdziesz narzędzia, które pomogą Ci wyróżnić się w zalewie komunikatów w mediach społecznościowych i innych miejscach w sieci. 

Dzięki nim wyróżnisz się na tle innych organizacji i dotrzesz do nowych Darczyńców!

A czego nauczysz się za mniej niż 50 zł? 

Kilkadziesiąt godzin wiedzy czeka na Ciebie w nagraniach naszych webinarów. Każdy z nich znajdziesz na bazarku Armigera za jedyne 27 zł. Zdobędziesz pogłębioną wiedzę o wybranych obszarach fundraisingu, a m.in.:  

  • jak ponownie poprosić o wpłaty,
  • jakich narzędzi używać podczas zbiórek pieniędzy, 
  • jak prosić o pieniądze w mediach społecznościowych, 

i wiele innych! 

Jeśli potrzebujesz wiedzy w konkretnym obszarze, sprawdź, czy nie mamy webinaru na ten temat! A jeżeli nie chcesz ominąć przyszłych webinarów, w których wiedzę przekazujemy za darmo, zaobserwuj naszego Facebooka, aby być na bieżąco :)!

Ale to nie wszystko…

Na bazarku Armgiera znajdziesz znacznie więcej wiedzy, za którą zapłacisz mniej niż 100 zł. Jesteśmy przekonani, że jeżeli tylko dobrze ją wykorzystasz, zbierzesz znacznie więcej! To tylko (lub niecałe!) 100 zł, czyli tyle, ile jedna kolacja na mieście. Co z nimi zrobisz? 

Darmową wiedzę, a także informacje o aktualnościach i promocjach znajdziesz w Tygodniku Fundraisingowym! To newsletter, który wysyłamy w każdy wtorek rano i czyta go już +2000 fundraiserów i liderów NGO. Dołączysz do nich?