O nas
Pokażemy Ci, jak zbierać pieniądze na realizację Twojej misji.

Anna Anioł
Wiceprezes Armiger / trenerka fundraisingu
Pełna pasji, zaangażowania i uśmiechu fundraiserka z doświadczeniem, razem ze Szczepanem Kasińskim założyła agencję fundraisingową Armiger. Napisała kilka książek, w tym Fundraising dla ludzi Kościoła oraz Fundraising. Jak pisać, by zbierać pieniądze i pozyskiwać Darczyńców. Doradza, konsultuje kampanie fundraisingowe na różnorodne cele. Swoją pasję i energię przekuwa na grunt edukacji i inspirowania do dobroczynności, prowadząc webinary, live’y i współtworząc blog Armigera. Uwielbia spotykać się z ludźmi, dlatego z radością przyjmie zaproszenie na Twoje wydarzenie lub zostanie gościnnym mówcą i wykładowcą.

Szczepan Kasiński
Prezes zarządu Armiger / strateg i fundraiser
Trener fundraisingu i certyfikowany fundraiser z wieloletnim doświadczeniem. Od 2018 roku z Anną Anioł prowadzi agencję fundraisingową Armiger. Jest wykładowcą, autorem książek o fundraisingu, prowadzi konsultacje akcji zbiórkowych oraz kampanii społecznych. Jego specjalnością jest budowanie – zarówno strategii fundraisingowych, jak i wieloletnich strategii rozwoju całej organizacji. Wykorzystując nieskończone pomysły dzieli się wiedzą o tym, jak skutecznie opowiadać historie, które otwierają serca i portfele Darczyńców. Ma naturalny talent do rozwijania i wspierania innych, dlatego z radością poprowadzi Ciebie lub Twoją organizację w procesie zmiany podczas doradztwa lub mentoringu.

Elżbieta Dudek
Manager zarządzania projektami i tworzenia treści kreatywnych. Jest specjalistką ds. szukania dziury w całym i porządkowania. Zajmuje się obsługą social mediów Armigera. Prowadzi warsztaty z zarządzania, komunikacji oraz usprawnień w NGO. Od 2023 roku Wiceprzezes Zarządu Armiger.

Marta Łysek
Stała współpracowniczka w obszarze redakcji i pisania w Armigerze. Jest współautorką książki: Fundraising. Jak pisać, by zbierać pieniądze i pozyskiwać Darczyńców. Prowadzi warsztaty z treningu pisania.

Tomasz Kierul
Współpracownik w obszarze etyki i rozwoju trendów fundraisingu. Posiada tytułu CFRE (Certified Fund Raising Executive). Jest współautorem koncepcji i wykonania Planera#działam.

Tomasz Drażniowski
Prawnik związany z NGO jako wolontariusz, fundator, doradca czy członek organów. Ukończył aplikację radcowską, zdał egzamin radcowski i obecnie prowadzi własną kancelarię, doradzając wielu organizacjom pozarządowym, spółkom, a także kościelnym osobom prawnym.

Katarzyna Orlikowska
Współpracowniczka w obszarze projektów rekrutacyjnych. Współtworzyła i koordynowała ogólnopolski program edukacyjno-stypendialny dla zdolnej młodzieży oraz program grantowy dla nauczycieli techników. Przez wiele lat pracowała społecznie na rzecz oświaty niepublicznej. Ma też doświadczenie z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim w międzynarodowych firmach. Prowadziła duże i małe projekty rekrutacyjne i szkoleniowe, planowała ścieżki karier i pilotowała stażystów. W Armigerze dba o to, by wszystkie procesy rekrutacyjne dla naszych Klientów były najwspanialszym doświadczeniem dla rekrutujących i zrekrutowanych.

Wiktor Wójcik
Człowiek od pisania i projektowania, który z wielką pasją układa piramidy contentowe. Jednym słowem, specjalista ds. marketingu i komunikacji. Na co dzień zajmuje się obsługą mediów społecznościowych i publikuje prawie wszystko, co da się zobaczyć i przeczytać w kanałach Armigera. W wolnych chwilach jeździ na szosie i rozważa sukcesy Imperium Rzymskiego.
Szukasz ekspertów?
Mówią o nas
pomogliśmy zebrać w 2020
pomogliśmy zebrać w 2021
stałych klientów
uczestników webinarów w 2021