Blog

Jak mierzyć skuteczność fundraisingu?
Skuteczność fundraisingu nie jest i nie musi być subiektywna. Można ją mierzyć i wykorzystywać do tego twarde dane. Z tego wpisu dowiesz się, jak mierzyć…

Co zrobić z Darczyńcą po wpłacie? Jak zaopiekować się Darczyńcą, żeby został z organizacją na dłużej?
Dziękuj Darczyńcy po wpłacie. Dzięki temu zwiększysz szansę na zbudowanie pozytywnego doświadczenia Darczyńcy i nawiążesz z nim relację.

5 błędnych przekonań o fundraisingu
Sprawdź, w jakie 5 błędnych przekonań nie warto wierzyć, aby w pełni zacząć fundraising w swojej organizacji.

Jak zacząć fundraising w NGO?
Chcesz zacząć zbierać pieniądze dla swojej organizacji i nie wiesz, jak się za to zabrać? Rozpoczęcie fundraisingu może być dla Ciebie trudne, zwłaszcza jeśli nie…

Armiger rekrutuje: szukamy specjalisty ds. rekrutacji – czy to Ty?
Poszukujemy osoby do prowadzenia i wsparcia procesów rekrutacji u naszych Klientów.

Jak ulepszyć komunikację w social mediach w NGO? 5 kroków do szybszego i sprawnego publikowania.
Poznaj 5 kroków, które pomogą Ci rozwinąć media społecznościowe w Twoim fundraisingu!

Jak zepsuć zbiórkę? Antyporadnik zbierania pieniędzy.
Pomyłki zdarzają się każdemu, zwłaszcza w tak szerokiej dziedzinie, jaką jest fundraising. Zawsze coś może pójść nie tak, dlatego, aby zminimalizować ryzyko, przeczytaj, czego należy…

Armiger rekrutuje: szukamy człowieka do promocji i komunikacji – czy to Ty?
Poszukujemy osoby do współpracy w promocji i komunikacji naszych działań.

Fundraisingowy Kalendarz Adwentowy 2022
W Fundraisingowym Kalendarzu Adwentowym zapraszamy Cię do przyjemnych rzeczy - do takich zadań i wyzwań, które nie są trudne, nie wymagają natychmiastowych realizacji, są opcjonalne…

Czerp korzyści z dobrej strategii w swojej organizacji
Dobra strategia to taka, która uwzględnia zasoby i potencjał organizacji oraz przewiduje ryzyko i trudności na drodze do celu. Dobra strategia jest realna i ambitna,…
Ostatnie wpisy
Tagi
1% podatku
Anna Anioł
budowanie organizacji
darczyńcy
dobroczynność
działanie
etyka
fundraiser
fundraising
fundraising w NGO
głaski
hojność
jak pisać teksty fundraisingowe
jak zacząć fundraising
kampania
komunikacja w NGO
kryptowaluty
książka o fundraisingu
lepsze ngo
mapa trendów
małe kroki
media społecznościowe
misja
NFT
ngo
organizacja
pieniądze
planer
proszenie o pieniądze
rekrutacja
strach
strategia
strategia fundraisingowa
sympatycy
systematyczność
technologie
zarządzanie
zarządzanie w ngo
zbieranie danych
zbieranie pieniędzy
zbiórka
zbiórka pieniędzy
zespół
Zuzanna Bator
Świdnica
